Deltag i vores borgerpanel - så vi kan skabe Danmarks bedste hjemmepleje!

I Faxe Kommune er vi i fuld gang med at udvikle vores hjemmepleje, og vi tror på, at de bedste løsninger opstår, når vi samarbejder. Så modtager du hjemmepleje, eller er du pårørende? Og har du lyst til at give dine perspektiver på god hjemmepleje videre?  Så vil vi gerne invitere dig til at deltage i vores borgerpanel.

Formålet med borgerpanelet er, at vi i dialog med hinanden skal finde frem til, hvordan vi kan skabe den bedst mulige hjemmepleje i Faxe Kommune. Dialogen og jeres input vil blive samlet og medtaget i vores videre arbejde. Derudover vil I også blive orienteret om status i projekt Hjemmeplejen skaber vi sammen, hvor vi arbejder målrettet med at styrke kvaliteten af plejen.

Praktisk

Borgerpanelet består af borgere, der modtager hjemmepleje samt pårørende. Du vil også møde chef for Hjemme- og sygeplejeenheden, Mona Funch, og flere af distriktslederne, der har det daglige ansvar for de medarbejdere, der kommer ude i hjemmene. Næste møde i borgerpanelet er:

Onsdag den 27-09-2023. Kl. 16.30-19.00
Aktivitetscenter Dalgården
Thujavej 19, 4683 Rønnede

Tilmelding

Hvis du har lyst til at deltage i borgerpanelet, så kontakt konsulent Anne-Marie Lundstrøm på e-mail Annhe@faxekommune.dk eller tlf. 29 28 58 94. Tilmeldingsfrist senest fredag den 22. september 2023