Databeskyttelsesrådgiveren - Beskyttelse af dine data

Faxe Kommunes databeskyttelsesrådgiver kan rådgive dig om dine pligter og rettigheder vedrørende beskyttelse af dine personlige oplysninger.

Databeskyttelsesrådgiveren kan IKKE træffe afgørelser eller hjælpe dig med at behandle en konkret sag.

Du kan kontakte Faxe Kommunes databeskyttelsesrådgiver på e-mail: dbr@faxekommune.dk eller på telefonnummer 29261126.

Hvis du sender fortrolige oplysninger til databeskyttelsesrådgiveren, skal du huske at sende dem med digital post via borger.dk.

Du kan læse mere på Datatilsynets hjemmeside, om hvad du kan gøre for at beskytte dine personoplysninger og hvordan du skal behandle andre personers personoplysninger og billeder.

Her kan du læse om at undgå hackere, vælge sikre kodeord, opdatere dine programmer og meget mere.

Digital Post direkte til Faxe Kommunes databeskyttelsesrådgiver (DBR).
Husk at have din MitID klar.

Databeskyttelsesrådgiveren - Beskyttelse af dine data

Opdateringsdato: 24.01.2024 - 08:46