Herunder er det materiale, som skal blive til budget 2026-2029.
Formel høringsperiode
Fra den 28. august til den 3. september kl. 12 er der høring i råd, nævn og brugerbestyrelser i kommunen samt i Faxe Kommunes medarbejderorganisation.
Hvis du er en del af et råd, nævn, en brugerbestyrelse eller Faxe Kommunes medarbejder-organisation, kan du altså allerede nu - forud for den korte, formelle høring - læse det allerførste oplæg.
Hvem skal have høringssvar?
Høringssvar skal sendes til Stab for Økonomi & Teknologis budgetpostkasse budget@faxekommune.dk senest den 3. september 2025 kl. 12.
Husk at Jeres høringssvar ikke må indeholde oplysninger som strider med GDPR-reglerne, da høringssvarene bliver offentlig tilgængelige.
Efter fristens udløb, vil høringssvarene indgå i det samlet materiale til de politiske forhandlinger.
Ud over råd, nævn og brugerbestyrelser er kommunens medarbejder-organisation også høringsberettiget.
Det fremgår af budgetvejledningen, som du også finder her på siden.
Høringssvar modtaget efter fristen vil ikke komme i betragtning, ej heller indgå i det samlede materiale.