Borgermøder vedr. skolestruktur

Der afholdes høringsmøder i alle tre nuværende skoledistrikter: 20.11 på Rolloskolen, 22.11 på Bavneskolen og 28.11 på Nordskovskolen

Alle interesserede inviteres hermed til høringsmøder om skolestruktur i  Faxe Kommune

Byrådet i Faxe Kommune har vedtaget budgettet for 2024-27. Som en del her af er der truffet overordnet beslutning om skolestrukturen i Faxe Kommune. Der skal fremadrettet være to skoledistrikter i Faxe Kommune.

Børn & Læringsudvalget har på den baggrund sendt forslag i høring. Høringen sker i perioden 13. oktober 2023 til den 8. december 2023.

Høringsmaterialet kan læses her

Der afholdes høringsmøder i alle tre nuværende skoledistrikter på følgende tidspunkter:

• 20. november kl. 19-21: Rolloskolen
  • 22. november kl. 19-21: Bavneskolen
  • 28. november kl. 19-21: Nordskovskolen

Møderne er for alle interesserede. Man kan møde op til det eller de møder, man selv ønsker.

Invitation samt program for møderne kan læses her eller nedenfor i vedlagte dokument.