Har du barn i vores folkeskoler - så har vi et godt tilbud

Er du forælder til et eller flere børn i vores folkeskoler, så kan du bidrage med gode idéer til at skabe mere kvalitet i undervisningen. Du kan nemlig blive en del af udvalget Læring & Kvalitet.

Læring & Kvalitet - sjov undervisning fører til effektiv læring.

Det er navnet på det udvalg, som i den kommende tid skal beskæftige sig med kvalitet i folkeskolerne i Faxe Kommune.

Som forælder til et eller flere børn i folkeskolerne, kan du blive en del af udvalget og dermed komme med dine oplevelser og idéer til, hvordan vi skaber mere kvalitet.

Vil du være med?

Hvis du ønsker at bidrage, skal vi skal have din ansøgning senest den 22. marts.

For at komme i betragtning til udvalget, skal du:

•    Have (haft) skolesøgende børn i flere år og interesse for skolen og dens undervisningskvalitet.
•    Sende en mail til merekvalitet@faxekommune.dk, hvor du svarer på et eller flere af nedenstående spørgsmål (du vælger selv hvilke):

a.    Hvorfor kan netop du bidrage til udvalgets arbejde?
b.    Hvad forventer du dig af udvalgets arbejde?
c.    Hvad er for dig en vellykket undervisning?
d.    Hvis du fik mulighed for at ændre på den måde, der undervises på, hvad skulle det så være?
e.    I forhold til undervisningen og dens kvalitet: Hvad gør dig glad og tilfreds med undervisningen?
f.    Nævn med stikord én af de bedste oplevelser dit barn har haft i undervisningen?

Husk at oplyse dit fulde navn, din adresse, hvilken skole dit barn/dine børn går på og din private e-mailadresse.