Du kan indstille til årets virksomhedspris frem til 1. maj 2024

Beskæftigelses & Integrationsudvalget har valgt temaet for årets virksomhedspris 2024. Teamet er:

Virksomheder der i deres hverdag har skabt rammerne for, at medarbejdere med handicap får bedre muligheder for et aktivt arbejdsliv.

Kender du til en virksomhed der gør netop det, og som samtidig er placeret i Faxe Kommune, kan du nu indstille til Faxe Kommunes Virksomhedspris 2024.

Du skal blot følge dette link senest den 1. maj 2024.

Beskæftigelses & Integrationsudvalget vil herefter udvælge tre nominerede, som alle vil blive omtalt i medierne inden den endelige vinder afsløres ved Business Faxe Erhvervsprisuddeling 21. november 2024.

Erhvervsprisuddelingen har til formål at skabe lokal sammenhængskraft, ved at samle det lokale erhvervsliv om at fejre og hædre de virksomheder, der har gjort det specielt godt i løbet af året.