Information til forældre til skolebørn

Hvis I har behov for at kommunikere med skolen, mens børnene er hjemme

Kære forældre

Vores skoler har gjort og gør fortsat deres yderste for at give jer den information, som I har brug for i forbindelse med den særlige situation, vi står midt i. AULA har grundet den ekstraordinære belastning torsdag og fredag desværre haft en hel del driftsforstyrrelser over hele landet, og det kan have drillet jer. Men her en præcisering af, hvordan I kan kommunikere med jeres skole:

• Hvis I ringer til skolens hovednummer, så vil nummeret altid være omstillet til en ansvarlig medarbejder, der kan hjælpe.
  • Alle oplysninger om nødpasning m.m. er nu lagt på både skolens hjemmeside og på AULA. Opdateringerne følger hinanden på begge platforme.
  • Med hensyn til fjern/hjemmeundervisning vil de enkelte lærere være i kontakt med klassens elever via AULA. Der sendes opgaver ud, og der er mulighed for at tage kontakt til læreren i de tidsrum, som lærerne har angivet i AULA.

Alt skulle således være på plads. Oplever I, at noget driller i forhold til ovenstående, så henvend jer venligst via de kontaktoplysninger, som skolen har meddelt på AULA og deres egne hjemmesider.

Tak for jeres forståelse og samarbejde.