Må vi høre din mening om bier, blomster og bæredygtighed?

Så vil vi gerne invitere dig til at deltage i et af de tre borgermøder, som udvalget Grøn Omstilling holder den kommende tid.

I et år har Faxe Kommunes særlige udvalg Grøn Omstilling haft fokus på den grønne omstilling og biodiversiteten i kommunen. Opgaven har været at formulere konkrete anbefalinger til nye tiltag.

Forslagene til anbefalingerne er nu klar til at blive præsenteret.

Men det er altså kun forslag - og vi vil rigtig gerne høre din mening og
input.

Hvordan?

Præsentationen sker på tre borgermøder i foråret. Mød op, deltag og
sæt dit præg på det, der bliver de endelige udgaver af anbefalingerne.

Hvor og hvornår?

• I Haslev torsdag 16.maj klokken 19-21 i mødesal ”Romanen” med indgang under Haslev Bibliotek.
  • I Karise tirsdag 21. maj klokken 19-21 i Kulturhuset Leopold, Bredgade 22 i Karise.
  • I Roholte mandag 10. juni klokken 19-21 i Aktivitetscenter Roholte, Vindbyholtvej 30B i Roholte.

Tilmelding

Af hensyn til den praktiske forberedelse af borgermøderne vil vi gerne have en tilmelding på mail. Skriv blot Haslev, Roholte eller Karise, antal deltagere og giv besked på go@faxekommune.dk senest 3 dage før mødet.

Får du dig ikke meldt til og i sidste øjeblik beslutter, at du alligevel vil deltage - så kom frisk.