Mød spændende unge legatmodtagere

Faxe Kommune uddeler hvert år legater til unge, som er i gang med en uddannelse på en højere læreanstalt. Torsdag den 30. september kan du møde nogle af dem.

Legatbestyrelsen har inviteret nogle af de tidligere legatmodtagere til at komme og fortælle om deres studier, deres planer og ønsker for fremtiden – hvorfor har de lige valgt dette studie ? hvad brænder de for ?

Der vil være oplæg fra fire unge engagerede studerende. Deres studier spænder fra:

•    Samfundsvidenskabelig bachelor
•    Bioinformatik
•    Elektronisk ingeniør
•    Husdyrvidenskab
•    Hjerneforsker (videopræsentation da hun p.t. er bosat i Australien, hvor hun studerer)

Arrangementet afholdes på Kultunariet i Haslev, torsdag den 30. september kl. 17.00 – 19.00.

Alle er velkomne – dog skal tilmelding ske til Hanne Nielsen, Direktionssekretariatet på mail hmn@faxekommune.dk senest 27. september