Samtykkeerklæring til opbevaring af e-mail

Samtykkeerklæring til opbevaring af e-mailadresse

Samtykkeerklæringen vedrører opbevaring af e-mailadresse i forbindelse abonnement på et eller flere af følgende:

• Faxe Kommunes nyheder
    • Udbud
    • Høringer

I denne sammenhæng ønsker Faxe Kommune at have mulighed for at anvende personoplysninger i form af din e-mail. Derudover indsamler vi data til statistiske formål om din brug af vores mails.

Faxe Kommune benytter en databehandler til at udsende e-mails med indholdet på ovenstående liste, og til at indsamle data til statistiske formål om din brug af vores mails.

Ved din tilmelding accepterer du, at Faxe Kommune må behandle dine personoplysninger i den udstrækning, som er beskrevet ovenfor.

Du kan altid trække samtykket tilbage. Det kan du gøre ved at henvende dig til Faxe Kommune og bede om at få dit samtykke trukket tilbage. Det kan gøres både mundtligt og skriftligt.

At samtykket trækkes tilbage berører ikke lovligheden af den behandling af oplysninger, der er foretaget indtil tilbagetrækningen af samtykket.