Bliv frivillig aktiv borger i Faxe Kommune

Du kan være frivillig på mange måder i Faxe Kommune.

Det kan være i én af de mange foreninger i Faxe Kommune, hvor du f.eks. kan være træner eller hjælpe de socialt udsatte. Det kan også være i én af kommunens institutioner, hvor du f.eks. kan give børn og unge en hjælpende hånd. Du kan også starte noget helt nyt op selv.

Hvad du har lyst til er op til dig – for du er frivillig.

Faxe Kommune støtter op om borgernes frivillighed og ønsker forbedring af vilkårene og rammerne for frivilligheden, samt skabe øget synlighed om de forskellige initiativer, aktiviteter og foreninger.

I menuen til højre kan du finde link til aktuelle jobopslag for frivillige i Faxe Kommune. Jobopslagene kan søges direkte eller bruges som inspiration til andre ideer eller blot til at bringe videre til andre i din omgangskreds. Faxe Kommune samarbejder med Frivilligjob.dk, der er Danmarks største jobportal for frivilligt arbejde.

For at få mere information om spændende steder, hvor du kan give en hånd med, kan du desuden kontakte foreningerne i Faxe Kommune eller den/de institutioner f.eks. i dit lokale område eller som laver noget, du gerne vil bidrage til.

Yderligere spørgsmål

Hvis du har yderligere spørgsmål, så er du meget velkommen til at kontakte Nicolai Nøddebo - nindd@faxekommune.dk - 56 20 37 32

Kultur og Fritid

Jernbanegade 62, med indgang fra Rådhusstien